Family portrait Photographer Milan
These snapshots are a diary and memory from some of the last year shootings.
I have worked several times as a family photographer for portraits, events and special occasions, even this is a chance to leave something personal, meet people from all over the world and touch different situations and lifestyles. I REALLY believe in the power of family portrait photography as a memory, to be honest I’m not the only one that says that one of the biggest ambition for a photograph is to be contained in our personal family album, as a record.
I was alive, and someone loved me enough to take a photograph.
Fotografo per ritratti di famiglia a Milano
Queste fotografie sono un diario e una memoria dai servizi fotografici recenti.
Mi è capitato spesso di lavorare come fotografo di famiglia per ritratti, eventi e occasioni speciali, e questa è decisamente una buona occasione per “lasciare in custodia” qualcosa di speciale e incontrare persone da ogni parte del mondo con situazioni e stili di vita differenti.
La fotografia di famiglia è qualcosa in cui credo molto, anzi sono fermamente convinto che uno degli scopi più nobili della fotografia sia quello di creare degli “album di famiglia” che contengano un “ritratto” personale che diventi nel tempo una memoria preziosa.
Back to Top